woensdag 15 maart 2017

Creative Ladies #Project4

Deze maand aan mij de eer een uitdaging te bedenken voor onze maandelijkse uitdaging van de Creative Ladies. Ik maakte een moodbord en gaf daarbij de volgende opdracht: Laat je inspireren door de kleuren, de quote, de vormen en als extra opdracht: gebruikt iets uit de natuur in je werkje, dat kan zijn: een veertje, takje, gedroogde bloemblaadjes, wol ect. 

This month it's my turn to come up with something for our monthly challenge of Creative Ladies. I made a mood board and gave the following command: Get inspired by the colors, the quote, the forms and extra: Use something from nature in your work, for example: a feather, twig, wool ect.


Mijn bijdrage: Een echt lente tafereeltje, voor de schaapjes heb ik echte wol gebruikt :)
My contribution: a real spring scene, for the sheep I used real wool :)

foto van Willy Duit.

Gebruikte Crafty Insividuals stamps: CI-053, CI-171, CI-186, CI-406, CI-467, CI-209
Used Crafty Individuals stamps: CI-053CI-171CI-186CI-406CI-467CI-209

12 opmerkingen:

  1. Wow, wat een pittige uitdaging.
    Maar wel super leuk bedacht en je uitwerking is echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een uitdaging, maar het is jou heel goed gelukt.
    Echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Weer echt een kunstwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig hoe je je eigen uitdaging hebt uitgewerkt. Kon de natuur in eerste instantie niet terugvinden, maar gelukkig heb je me geholpen. Echte schapenwol, hoe leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke uitdaging had je bedacht, Willy. En wat een super gave uitwerking heb je zelf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo prachtig !!!!... Als je zo'n soort kaart qua workshop komt geven in Barneveld bij de ArtChickies, dan kom ik zeker :))) groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor Willy wat een mooi landschap heb je hier neergezet!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Mooie compositie, mooie kleuren en hoe leuk dat je echte wol gebruikte!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Willy,
    heel leuk zeg deze uitdaging,
    leuk inspiratie heb je meegegeven!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is ook weer zo mooi! Ik vind deze kleuren combi echt prachtig.Ik vind het kunst. En gaaf om echte wol voor je schapen te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schattig, met die echte wol! Leuk gevonden ook

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de moeite neemt om te reageren!